تنهایی یعنی در هجده سالگی هایت حتی یک نفر نباشد که باهم بیرون بروید
تنهایی یعنی دوست صمیمیت شیراز قبول نشود . تنهایی یعنی دلم برای آن هم تنگ می شود. تنهایی یعنی دوز ها به درس به زور طی می شود و شب ها با اشک . تنهایی یعنی پناه بردن به عوضی هایی که خوب میشناسی شان برای حرف زدن . تنهایی یعنی حسه اینکه نفس کشیدن من در حال حاضر تفاوتی در زندگی هیچ موجود زنده ای ندارد . تنهایی یعنی عاشق شخصیت ه شیواییسم...
ما را در سایت شیواییسم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 56 تاريخ: سه شنبه 14 شهريور 1396 ساعت: 2:40